ملاک انتخاب صنایع برتر، رضایت 70 درصدی مشتری است
اقتصاد
بزرگنمايي:
راه نو- ارغنده پور در هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود:
افزایش اعتماد مصرف کنندگان به کالاها و محصولات داخلی و برقراری یک ارتباط
منطقی میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از مهمترین برنامه های همایش
هفدهم است.
ارغنده پور ادامه داد: 793 شرکت و بنگاه برای حضور در
همایش هفدهم ثبت نام کردند که حاکی از رشد 25 برابری متقاضیان بود و در
انتخاب هم شاهد رشد 22 برابری انتخاب شوندگان هستیم.
وی گفت: بنگاههای
داوطلب باید نشان مستقل داشته باشند و تولید آنها ملی بوده و حداقل رضایت
70 درصد از مشتریان را به همراه داشته باشند.
ارغنده پور افزود: 478
شرکت در کمیته های کارشناسی در شاخص های قیمت بی کیفیت، رضایتمندی مشتریان و
خدمات فروش و پس از فروش مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت، 62 واحد
برای دریافت تندیس طلایی، نقره ای و برنزی ارزیابی شد که 28 بنگاه تندیس
طلایی دریافت کردند و برای 70 واحد هم گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان
صادر شد.
وی گفت: مردم کالایی از کالاهای داخلی را مصرف می کنند که از
مرغوبیت و کیفیت خوبی برخوردار باشد و لذا بنگاههای تولیدی و صنعتی باید در
جهت تولید چنین کالایی تلاش کنند
-
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲:۰۹:۱۸ PM
-
۷۱۳ بازديد
-
آریا
-
ارغنده پور
لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/12053/