راه ترقی

آخرين مطالب

احمدزاده: تنها با برزیل فاصله داریم/ می‌خواهیم خواسته‌هایمان را به وزیر ورزش بگوییم گفتگو

  بزرگنمايي:

راه ترقی- محمد احمدزاده کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران  درباره شرایط تیم‌ملی در اردو اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوب است. قبل از اعزام به مسابقات بین قاره‌ای ما چند اردو تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم. یک اردو خارجی داریم که در پرتغال برگزار می‌شود که در آن اردو چند مسابقه با باشگاه‌های پرتغالی و تیم ملی پرتغال را داریم. بچه‌ها به مرز آمادگی 90درصد رسیده‌اند. ان‌شاءالله در این دو ارودیی که درآینده پیش رو داریم بتوانیم به مرز آمادگی صد درصد هم نظر جسمانی و هم از لحاظ روحی و روانی برسیم و آن نتیجه‌ای دلخواهمان است دست پیدا کنیم.

وی در مورد اضافه شدن بازیکنان جوان اظهار کرد: در این تورنمنت تنها بازیکنانی که قبلا در تیم‌ملی حضور داشتند مسی‌گر و کیانی و حسینی هستند و بقیه بازیکنان جوانی هستند که شاید بیش نیمی از آن‌ها اولین تورنمنت رسمی‌شان باشد. جوانان بسیار خوبی هستند و روی آن‌ها سرمایه گذاری شده است. اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتند که به تیم ملی الف راه پیدا کردند و می‌توانند به تیم ملی ما بسیار کمک کنند. ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه خوب بتوانیم هم به تیم‌ملی و هم به جوانان خود کمک کنیم.

وی در مورد اردوی پرتغال توضیح داد: ما حدود شش روز در اردوی پرتغال هستیم. این که ما با تیم‌های باشگاهی و تیم ملی پرتغال داریم می‌تواند به ما کمک بسیاری کند. ما اگر بتوانیم بازی‌های دوستانه بیشتری داشته باشیم می‌توانیم روند رو به رشد بهتری داشته باشیم.

وی در مورد مسابقات جام بین قاره‌ای اظهار کرد: تیم‌ملی ایران چند سال است که ثابت کرده می‌تواند در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد. تنها تیمی که ما با آن اختلاف داریم برزیل است که هدف ما این است که بتوانیم برزیل را شکست دهیم و قهرمان جام بشویم. بقیه تیم‌ها در این چند سال ثابت کردیم بهشان رسیدیم و حتی از آن‌ها جلوتر هم زده‌ایم. چون بارها با اسپانیا روسیه و پرتغال بازی کردیم و آن‌ها راشکست دادیم. ما تمام تمرکز خود برای رسیدن به برزیل که رنکینگ اول دنیا را دارد گذاشته‌ایم و قهرمان جهان شویم.

احمدزاده در پتانسیل قهرمانی ایران در مسابقات جهانی اظهار کرد: ما در جام جهانی 2017 علاوه بر این که که سوم جهان شدیم، عناوین فردی مختلفی را به دست آوردیم که در تاریخ بی‌سابقه بوده است. حسینی دستکش طلا را کسب کرد که قبلا مصطفی نظری در فوتسال کسب کرده بود و من توپ طلا و نشان برنز گلزن‌ترین بازیکن جام را به دست آوردم. ما ثابت کردیم که پتانسیل قهرمانی جهان را داریم و برای رسیدن به  آن هدف باید پشتوانه‌سازی بیشتری صورت گیرد. از فدراسیون حمایت‌هایی را کسب می‌کنیم اما فدراسیون تنها کافی نیست. ما خیلی از وزارت ورزش انتظار داریم. من 12 سال است بازیکن تیم‌ملی هستم. یک بار نشده یک دیدار با وزیر ورزش داشته باشیم که بتوانیم حداقل با آن‌ها صحبت کنیم و از خواسته‌هایمان بگوییم.

او افزود: متاسفانه یکسری مشکلات هست که وزرات ورزش در آن کم‌کاری می‌کند. نباید ورزش‌هایی مثل فوتبال یا ورزش‌هایی که در المپیک مدال می‌آورند در دید باشند و بقیه ورزش‌ها مثل فوتبال ساحلی و فوتسال نادیده گرفته شوند. بعد از کسب این‌ همه افتخارات از سوی این دو رشته، بعضی از بچه‌های ما هنوز کار هم ندارند. به هر حال یکسری مشکلات هست که باید برطرف شود اما فدراسیون فوتبال از ما همیشه نسبت به بضاعتی که داشته حمایت کرده است. ما هم تلاش خود را انجام می‌دهیم که این تیم نتیجه بگیرد باقی‌اش هم توکل بر خدا.

وی درباره میزان علاقه‌مندی مردم به فوتبال ساحلی اظهار کرد: رسانه‌ها در این مساله بسیار تاثیرگذار هستند. می‌دانیم اگر بازی‌های ما در شبکه سه پخش زنده داشته باشد خیل تاثیر می‌گذارد که یک ورزش را به یک ملت بشناساند. هر چند فوتبال ساحلی شناخته شده است با مدیریت خوبی که در این شش هفت سال انجام شده است واقعا نشان داده فوتبال ساحلی پیشرفت به خصوصی داشته است ولی نباید به سومی جهان بسنده کنیم ما می‌توانیم قهرمانی جهان را به دست آوریم ولی برای این راه همه چیز باید حساب شده و برنامه ریزی شده باشد. تمام این بچه‌ها بدون هیچ مزد و منتی کار می‌کنند و پاداش آن‌چنانی هم نمی‌گیرند. ما از سومی جهان تنها دو و نیم سکه دریافت کردیم. ورزشکار یک روحیه داشته باشد تا بتواند ادامه دهد. ما دو سال در اردو بودیم تا این عنوان را کسب کنیم. وزارت ورزش باید یک کمکی بکند نه این که تو سوم جهان شوی و دو و نیم سکه بگیری. مشکلاتی وجود دارد که باید رسیدگی شود تا بچه‌ها روحیه خود را کسب کنند.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/38897/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

نه فرانسه و نه پی‌اس‌جی؛ مقصد زیدان مشخص شد

باقری تک و تنها در جنگ با آلوز و حسینی

در آستانه ال‌کلاسیکو؛ کاپیتان رئال تمرین نکرد

اقدام حمایتی دولت انگلیس از ورزشکاران روسی

زوج دفاعی جدید شجاع؛ حضور کمرنگ اما موثر!

دانشجو: حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس پایان یافت

موضع اردوغان درخصوص حادثه اصفهان

ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد

تصاویری از بازداشت عامل حمله به کنسولگری ایران در پاریس

وقوع حادثه امنیتی مقابل سفارت ایران در پاریس؛ عامل حمله دستگیر شد

واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین از سوی آمریکا

بوسه امیر جعفری بر پیشانی همسرش در یک سریال

بیت باکس زیبای دی جی و بچه ها در حضور آقای طهماسب

واژگونی پراید حادثه آفرید

مرغ کیلویی چند؟

روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه

سقوط سهام آسیا

تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد

دروازه‌بان جنجالی بازی حساس را از دست داد

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!

درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر

ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!

فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم

ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور

رنکینگ توپ طلا؛ فرش قرمز برای بلینگام!

ادعای عجیب ویدال؛ دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

آمریکا: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم

وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس

مهارت شگفت‌انگیز بازیگر مشهور سینما در کشیدن نقاشی

متیو مک کانهی: وقتی خدا رو داری یه رفیق داری اون رفیقم خودتی

اجرای تماشایی از آهنگ «پینک فلوید» با گیتار الکتریک

تصاویر هوایی از وضعیت «زرآباد» در استان سیستان و بلوچستان بعد از بارندگی

برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

نویسنده آمریکایی: خاورمیانه در پرتگاه جنگ گسترده‌تری است که هیچ‌کس نمی‌خواهد

خانه‌های کلنگی تهران چند؟

اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه

کاسمیرو اشک آنچلوتی را درآورد!

واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP

ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!

معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان

اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند

با شگفتی‌سازان دقیقی علیه استقلال

جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان

دستور فرمانده به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان