راه ترقی

آخرين مطالب

نتفلیکس با پخش آگهی، یک چهارم کاربرانش را از دست می‌دهد اقتصاد

نتفلیکس با پخش آگهی، یک چهارم کاربرانش را از دست می‌دهد

  بزرگنمايي:

راه ترقی - نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهند 23 درصد کاربران نتفلیکس در صورت پخش آگهی روی این پلتفرم و کم‌نشدن هزینه اشتراک سرویس، حساب خود را شارژ نخواهند کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند اگر نتفلیکس تصمیم بگیرد برای افزایش درآمد شروع به پخش آگهی تبلیغاتی کند، با کاهش چشم‌گیر کاربر مواجه خواهد شد. 23 درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اخیر مرکز Hub Entertainment گفته‌اند اگر این پلتفرم با همین قیمت سرویس یا حتی یک دلار کمتر شروع به پخش آگهی کند، حساب کاربری خود را شارژ نخواهند کرد. بخشی از این کاربران تصمیم خود را قطعی و بعضی دیگر محتمل توصیف کرده‌اند. براساس نتایج حاصل از این نظرسنجی، نتفلیکس در صورت اتخاذ چنین سیاستی حدود 14 میلیون کاربر از مجموع 60 میلیون کاربر خود در آمریکا را از دست خواهد داد.
بیشتر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بر این باور هستند که چنانچه نتفلیکس هزینه‌ی سرویس خود را کاهش دهد، مشکلی با پخش آگهی نخواهند داشت. 14 درصد این افراد گفته‌اند حتی اگر هزینه‌ی سرویس نتفلیکس 2 دلار کمتر از هزینه‌ی فعلی باشد، باز هم با پخش آگهی، این پلتفرم را ترک خواهند کرد. تعداد کاربرانی که گفته‌اند نتفلیکس را در صورت پخش آگهی و کاهش 3 دلاری هزینه‌ی سرویس ترک خواهند کرد، 12 درصد است. این نظرسنجی از میان هزار و 765 کاربر بین 16 تا 74 سال انجام شده است که در طول هفته حداقل یک ساعت تلویزیون آنلاین تماشا می‌کنند. مقاله‌های مرتبط:
چرا الگوی مالی اشتراک‌های ماهانه همیشه کارساز نیست آیا نتفلیکس بیش از حد ارزش‌گذاری می‌شود؟
نظرسنجی بعد از این انجام شد که کارشناسان صنعت تبلیغات پیش‌بینی کردند نتفلیکس به‌زودی پخش آگهی را به یکی از بخش‌های اصلی درآمدش تبدیل خواهد کرد. جاشوا لووکاک، عضو آژانس رسانه‌ای UM ماه آوریل دراین‌باره گفته بود: نمی‌توانیم دنیایی را تصور کنیم که در آن نتفلیکس تا ابد بدون پخش آگهی به کارش ادامه دهد. نتفلیکس در حال حاضر آگهی تبلیغاتی پخش نمی‌کند اما در بعضی از برنامه‌های محبوب آن، محصولاتی دیده می‌شوند که به نظر تبلیغاتی هستند. رابطه‌ی تجاری بین حضور این محصولات در برنامه‌های نتفلیکس و این پلتفرم پیچیده به نظر می‌رسند. نتفلیکس اخیرا می‌گوید به‌ندرت برای نمایش چنین محصولاتی پول دریافت کرده است اما اذعان کرده بعضی از برندها برای نمایش محصولاتشان به شرکت‌های شخص ثالث هزینه می‌پردازند. نتفلیکس در آخرین افزایش قیمت سرویسش که ماه ژانویه سال جاری میلادی اعلام شد، هزینه‌ی محبوب‌ترین سرویس HD استاندارد خود را از 11 دلار به 13 دلار افزایش داد. نتفلیکس اگر بخواهد آگهی پخش کند باید قیمت سرویسش را کاهش دهد
نتفلیکس تا امروز روی دریافت حق اشتراک تمرکز داشته و برای جبران هزینه‌های جاری خود درخواست میلیاردها دلار وام داشته است. نتفلیکس تاکنون با انجام تبلیغات برای جبران هزینه‌های خود مخالفت داشت. رید هشتینگ، مدیرعامل این شرکت سال 2015 در مصاحبه با رویترز گفته بود: تمرکز ما واقعا روی این است که از تبلیغات استفاده نکنیم. رشد قابل‌‌توجه رقبای نتفلیکس مثل هولو و NBCUniversal که از تبلیغات تجاری استفاده می‌کنند،‌ گمانه‌زنی‌ها را درباره‌ی اینکه نتفلیکس هم به‌زودی همین سیاست را در پیش خواهد گرفت، افزایش داده است.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

به ادارات نرویم تا فساد کمتر شود!

از سرگیری معاملات برق در بورس انرژی

بنزین از اواخر مرداد فقط با کارت هوشمند عرضه می شود

کمیسیون اقتصادی دولت با نرخ صادراتی برق برای بیت‌کوین‌ها موافقت کرد

آزادسازی نفتکش ایرانی از بندرجده عربستان

ایران در حال تبدیل شدن به تولید کننده و صادر کننده رادار است

نخستین حضور گروه دیجی‌کالا در الکامپ چگونه بود

کارت‌های گرافیک رادئون Navi معرفی شدند

تحقق گمرک الکترونیکی تا پایان سال 98

رویداد توان تِک؛ ابتکار مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در الکامپ

الیور زیپسه مدیرعامل بی ام و شد

دمو هولولنز جدید مایکروسافت با قابلیت ترجمه منتشر شد

استارتاپ آرمه خدمات دندان‌پزشکی را تسهیل می‌کند

استخدام پاره‌وقت نیروی کار ماهر به‌ کمک پلتفرم آنلاین استارتاپی فراهم می‌شود

ZF برای خودروهای برقی جعبه‌دنده دوسرعته تولید کرد

اشتباه قیمت‌گذاری پرایم دی باعث فروش دوربین‌های گران‌قیمت به بهایی ناچیز شد

گزارش کامل روز دوم رویداد الکام پیچ

فدورا درمقابل اوبونتو؛ مقایسه‌ی سیستم‌عامل‌های لینوکسی

جیلی Bo Yue Pro معرفی شد

موافقتنامه تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری ایران و چک ابلاغ شد

844 میلیون یورو به قطعه‌سازان پرداخت می شود

لوتوس اوایا رونمایی شد؛ اولین ابرخودرو تمام برقی بریتانیا

چه اتفاقی اپل را از استفاده نمایشگر پلاستیکی در نسل اول آیفون منصرف کرد؟

ایرانسل جزئیات حضور خود در الکامپ 2019 را اعلام کرد

اپلیکیشن FaceApp و نگرانی از نقض حریم خصوصی در iOS

مرسدس AMG CLA 45 شوتینگ بریک مدل 2020 رونمایی شد

اینتل با پردازنده‌های Loihi بیش‌ازپیش به توسعه مغز دیجیتال نزدیک می‌شود

احتمال تجهیز گوشی هوشمندی به دوربین 108 مگاپیکسلی در سال 2020

راه‌حل‌های نفتی برای روشن شدن موتور اینستکس

موتورسیکلت سفارشی یاماها MT-125 Kingstone معرفی شد

هواوی تا پایان 2019 موفق به فروش 260 میلیون دستگاه گوشی هوشمند می‌شود

چرا بی ام و خودرو پلاگین هیبرید را به تمام برقی ترجیح می‌دهد؟

فیسبوک تا پیش از حل نگرانی قانون‌گذاران، لیبرا را عرضه نمی‌کند

توسعه هوشمند وبسایت و اپلیکیشن با نوژن

وجهی از مدارس بابت آب و برق دریافت نمی‌شود

وزیر راه: تولیدکنندگان مسکن استیجاری امتیاز ویژه دریافت می کنند

چاپ تصویر آلن تورینگ روی اسکناس‌های 50 پوندی انگلستان

پرایم دی و غوغای تخفیفات این روز خاص آمازون در مالتینا

چه کسانی از ابرکامپیوترها استفاده می‌کنند؟

تصاویری از آنر 9X و آنر 9X پرو، دوربین سلفی کشویی و نمایشگر تمام‌صفحه را تأیید می‌کند

بررسی پردازنده‌های نسل سوم رایزن AMD‌ از دید نشریات معتبر جهان

نسخه جدید توییتر تحت وب از راه رسید

اشتغال 92 هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی

شروط وزارت نیرو برای فعالان بیت‌کوین

گزارش‌ها از ایجاد اختلال در تولید گلکسی نوت 10 حکایت می‌کند

دلار خود را برای ورود به کانال 10 هزار تومانی آماده می‌کند

هشدار مایکروسافت به کاربران ویندوز 10 مبنی‌بر توقف پشتیبانی از نسخه‌ قدیمی

پورابراهیمی: اصلاح ساختار بودجه نیازمند اصلاح سایر بخش‌های اقتصادی است

در جشنواره فروش ویژه 1+2 بانی مد به دلخواه هدیه بگیرید

پورشه پیست ناردو را بازگشایی می‌کند