راه ترقی

آخرين مطالب

نتفلیکس با پخش آگهی، یک چهارم کاربرانش را از دست می‌دهد اقتصاد

نتفلیکس با پخش آگهی، یک چهارم کاربرانش را از دست می‌دهد
  بزرگنمايي:

راه ترقی - نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهند 23 درصد کاربران نتفلیکس در صورت پخش آگهی روی این پلتفرم و کم‌نشدن هزینه اشتراک سرویس، حساب خود را شارژ نخواهند کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند اگر نتفلیکس تصمیم بگیرد برای افزایش درآمد شروع به پخش آگهی تبلیغاتی کند، با کاهش چشم‌گیر کاربر مواجه خواهد شد. 23 درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اخیر مرکز Hub Entertainment گفته‌اند اگر این پلتفرم با همین قیمت سرویس یا حتی یک دلار کمتر شروع به پخش آگهی کند، حساب کاربری خود را شارژ نخواهند کرد. بخشی از این کاربران تصمیم خود را قطعی و بعضی دیگر محتمل توصیف کرده‌اند. براساس نتایج حاصل از این نظرسنجی، نتفلیکس در صورت اتخاذ چنین سیاستی حدود 14 میلیون کاربر از مجموع 60 میلیون کاربر خود در آمریکا را از دست خواهد داد.
بیشتر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بر این باور هستند که چنانچه نتفلیکس هزینه‌ی سرویس خود را کاهش دهد، مشکلی با پخش آگهی نخواهند داشت. 14 درصد این افراد گفته‌اند حتی اگر هزینه‌ی سرویس نتفلیکس 2 دلار کمتر از هزینه‌ی فعلی باشد، باز هم با پخش آگهی، این پلتفرم را ترک خواهند کرد. تعداد کاربرانی که گفته‌اند نتفلیکس را در صورت پخش آگهی و کاهش 3 دلاری هزینه‌ی سرویس ترک خواهند کرد، 12 درصد است. این نظرسنجی از میان هزار و 765 کاربر بین 16 تا 74 سال انجام شده است که در طول هفته حداقل یک ساعت تلویزیون آنلاین تماشا می‌کنند. مقاله‌های مرتبط:
چرا الگوی مالی اشتراک‌های ماهانه همیشه کارساز نیست آیا نتفلیکس بیش از حد ارزش‌گذاری می‌شود؟
نظرسنجی بعد از این انجام شد که کارشناسان صنعت تبلیغات پیش‌بینی کردند نتفلیکس به‌زودی پخش آگهی را به یکی از بخش‌های اصلی درآمدش تبدیل خواهد کرد. جاشوا لووکاک، عضو آژانس رسانه‌ای UM ماه آوریل دراین‌باره گفته بود: نمی‌توانیم دنیایی را تصور کنیم که در آن نتفلیکس تا ابد بدون پخش آگهی به کارش ادامه دهد. نتفلیکس در حال حاضر آگهی تبلیغاتی پخش نمی‌کند اما در بعضی از برنامه‌های محبوب آن، محصولاتی دیده می‌شوند که به نظر تبلیغاتی هستند. رابطه‌ی تجاری بین حضور این محصولات در برنامه‌های نتفلیکس و این پلتفرم پیچیده به نظر می‌رسند. نتفلیکس اخیرا می‌گوید به‌ندرت برای نمایش چنین محصولاتی پول دریافت کرده است اما اذعان کرده بعضی از برندها برای نمایش محصولاتشان به شرکت‌های شخص ثالث هزینه می‌پردازند. نتفلیکس در آخرین افزایش قیمت سرویسش که ماه ژانویه سال جاری میلادی اعلام شد، هزینه‌ی محبوب‌ترین سرویس HD استاندارد خود را از 11 دلار به 13 دلار افزایش داد. نتفلیکس اگر بخواهد آگهی پخش کند باید قیمت سرویسش را کاهش دهد
نتفلیکس تا امروز روی دریافت حق اشتراک تمرکز داشته و برای جبران هزینه‌های جاری خود درخواست میلیاردها دلار وام داشته است. نتفلیکس تاکنون با انجام تبلیغات برای جبران هزینه‌های خود مخالفت داشت. رید هشتینگ، مدیرعامل این شرکت سال 2015 در مصاحبه با رویترز گفته بود: تمرکز ما واقعا روی این است که از تبلیغات استفاده نکنیم. رشد قابل‌‌توجه رقبای نتفلیکس مثل هولو و NBCUniversal که از تبلیغات تجاری استفاده می‌کنند،‌ گمانه‌زنی‌ها را درباره‌ی اینکه نتفلیکس هم به‌زودی همین سیاست را در پیش خواهد گرفت، افزایش داده است.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/69553/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور

ناگلزمان تا جام جهانی با آلمان

واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری اسماعیلی‌فر

جرایم میلیاردی برای تزریق آرامش به لیگ برتر

مقایسه گل‌ها و مهارت‌های وینیسیوس و یامال

تاریخ بازگشت بارسلونا به نوکمپ مشخص شد

رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال

پرسپولیس امروز به مصاف پیکان می‌رود

استقبال دامغانی‌ها از رئیس‌جمهور ساعاتی پس از زلزله

لاپید: بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد

روایت خبرگزاری روسی از سخنان سفیر ایران درباره پاسخ قاطع ایران به حمله تل آویو

دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان

رئیس جمهور: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود

تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟

بازیگر سفارشی که کارگردان رو تحقیر میکنه!

شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر صنعت موسیقی

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس

اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

شلاگیم؛ ماجرای ضربه به پایگاه امنیتی رژیم اسرائیل

کارشناس اقتصادی: سیاست ارز 28500 تومان برخلاف ارز 4200 هیچ آثار سوء پولی نداشته است

کاسمیرو: امباپه در زمین درست مثل رونالدو است

وقتی جیمی کرگر فکر می‌کند تلویزیون استودیو در حال افتادن است!

واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال

چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر!

کدام تیم بیشترین شانس فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد؟

ترین‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران

تمرین منچستریونایتد برای نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری

تمامی گل‌های هفته 29 لیگ برتر پرتغال

شبیه‌سازی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید با عروسک لگو

تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد

بررسی اتفاقات مهم فوتسال جام ملت‌ها

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان

مقابله پدافند هوایی با چند ریزپرنده در اصفهان سوژه فضای مجازی شد

هاشمی‌طبا: اگر ریشه فساد از بالا خشک نشود، جواب گرفتن واقعاً سخت است

چرا رسانه‌های غربی وقایع امروز ایران را بزرگنمایی کردند؟

واکنش انگلیس به حادثه اصفهان: کاهش تنش‌ها ضروری است

مقامات اسرائیلی نمایش تمسخرآمیز ریزپرنده‌ها را پایان حمله به ایران اعلام کردند

واکنش جالب مردم اصفهان به هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده‌ توسط پدافند

واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان

واکنش جالب شبنم مقدمی به آهنگ گل پامچال

نماهنگ «زندگی» با صدای محمد علیزاده

حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد

ماجرای برادر کشی با شلیک گلوله

سازمان هواپیمایی کشوری: پروازهای فرودگاه‌های کشور در حالت عادی هستند

بارش باران در مناطق جنوبی کشور رکورد زد

توقیف خودرو با بیش از 50 میلیون تومان خلافی

مرگ غم‌انگیز تازه عروس در شب عروسی

از روبوتاکسی تا مریخ؛ نگاهی به بدترین پیش‌بینی‌ها و وعده‌های ایلان ماسک در 15 سال اخیر

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد