آغاز به کار بخش زبان ترکی و کردی در مرکز تماس ماکسیم
اقتصاد
بزرگنمايي:
راه ترقی - ماکسیم، اولین تاکسی اینترنتی ازنظر تعداد شهرهای زیرپوشش، بهتازگی امکانی ایجاد کرده است که مسافران استانهای کردزبان و ترکزبان بتوانند در سامانهی شمارهکوتاه 1611 بهکمک اپراتورهای همزبان خود درخواست خودرو دهند.
زبان آذری دومین و زبان کردی سومین زبان پرکاربرد در ایران شناخته میشوند. ماکسیم ، نخستین سامانه در ایران با امکان درخواست خودرو بدون نیاز به اینترنت، هماکنون این امکان جدید را فراهم کرده است که هموطنان آذری و کرد بتوانند به زبان خود از 1611 استفاده کنند. سپیده مسعودی ، مدیر مرکزتماس ماکسیم، در همین زمینه خاطرنشان کرد: بعد از بررسی مداوم میزان درخواست خودرو در شهرهای مختلف و میانگین طول تماسهای تلفنی، سرویس جدیدی راهاندازی کردیم که آذریزبانان و کردزبانان بتوانند در کمترین زمان، به زبان مادری خود با اپراتور صحبت و درخواست خود را ثبت کنند. مدیر مرکزتماس ماکسیم درادامه گفت: بهتازگی اپراتورهایی در مرکز تماس ماکسیم فعالیت میکنند که به زبان آذری و کردی مسلطاند. ساعات کاری این اپراتورها بهگونهای تنظیم شده است که در تمام نوبتهای کاری، چند اپراتور آذریزبان و کردزبان حضور دارند و درخواست سفر شهروندانی را ثبت میکنند که به این دو زبان صحبت میکنند. درخواستکنندگان بهمحض تماس با 1611 و تشخیص زبان، به اپراتور همزبان خود وصل میشوند و میتوانند بهراحتی و بدون اتلاف وقت درخواست خودرو بدهند.
مسعودی از اضافهشدن اپراتورهایی با زبان ترکمنی و لهجهی یزدی نیز در آیندهای نزدیک خبر داد. علاقهمندان به همکاری با مرکزتماس ماکسیم درصورت تسلط کافی به زبانهای ترکمنی، آذری، کردی و لهجهی یزدی میتوانند به دفتر مرکزی ماکسیم در تهران مراجعه یا ازطریق سایت https://operator.taximaxim.ir/ ثبتنام کنند.
-
شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸:۴۹
-
۶۳ بازديد
-
-
راه ترقی
لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/79679/