راه ترقی

آخرين مطالب

مدیر عامل هواوی از فروش 20 میلیونی سری میت 30 می‌گوید اقتصاد

مدیر عامل هواوی از فروش 20 میلیونی سری میت 30 می‌گوید
  بزرگنمايي:

راه ترقی - ریچارد یو ضمن پیش‌بینی فروش 20 میلیونی برای گوشی‌های سری میت 30، ابراز امیدواری کرد افزایش فروش داخلی، بتواند کاهش احتمالی فروش خارجی شرکت را جبران‌کند.

مقاله‌های مرتبط:
هواوی میت 30 پرو و میت 30 رونمایی شدند؛ هیولاهای چند چشم با سخت‌افزار قدرتمند رشد درخورتوجه هواوی در سال 2019؛ افزایش چندبرابری میزان فروش و ارزش برند
باآنکه در پی تحریم‌های آمریکا و خصوصا پس از قطع همکاری گوگل با هواوی و قطعی‌شدن عرضه‌ی گوشی‌های میت 30 بدون سرویس‌های گوگل، بسیاری صاحب‌نظران رونمایی 19 سپتامبر را رویدادی سرنوشت‌ساز برای هواوی ارزیابی کرده‌بودند، اما حضور ریچارد یو روی استج با آن لهجه‌ی نامفهوم و بیان عجیب همیشگی (که می‌تواند به‌تنهایی دلیلی قانع‌کننده برای تحریم این شرکت توسط آمریکا باشد!) شاید اولین گام عملی هواوی در عادی جلوه‌دادن اوضاع بود. ریچارد یو در گام بعدی، معرفی سری جدید گوشی‌های میت را با شعار «Rethink Design» آغازکرد و از عبارت «iconic design» در توصیف طراحی گوشی‌های میت سری‌های قبل استفاده کرد؛ عبارتی که اشاره به ایده‌ای پیشگامانه دارد که دیگر تولیدکنندگان و طراحان از آن پیروی خواهندکرد. نمایش هواوی به همین‌جا ختم نشد و یو هم‌زمان با انیمیشنی که دوربین سه‌گانه‌ی آیفون 11 پرو را در قاب مربع‌شکل دوربین میت 20 پرو جای می‌داد، با تکرار عبارت «iconic design» و تأکید ضمنی بر شباهت چینش مربع‌شکل دوربین‌ پرچم‌دار تازه‌نفس اپل به طراحی میت سری قبل، رقیب آمریکایی خود را به سخره گرفت که تشویق حضار را نیز به‌دنبال داشت. گام‌های بعدی یو در پرداختن به داشته‌های پرچمداران تازه‌نفسش درکنار تأکید ضمنی بر نداشته‌های رقبا، رویداد 19 سپتامبر (28 شهریور) را به نمایشی جسورانه از اصرار هواوی بر خالی‌نکردن میدان رقابت بدل‌کرد. تلاش یو در کم‌اهمیت جلوه‌دادن تأثیر تحریم‌های آمریکا با اختصاص تنها دو دقیقه به معرفی HMS به‌عنوان جایگزینی برای GMS ، شاید آخرین پرده‌ی این نمایش باشکوه دوساعته بود. باید دید، آیا اتحاد کرین 990 مجهز به 5G ، هورایزن دیسپلی با قابلیت کنترل صدا با لمس حاشیه‌های کناری، سوپراسلوموشن‌های 7860 فریم‌بر‌ثانیه‌ای ، دوربین چهارگانه‌ی قدرتمند جای‌گرفته در Halo Ring پشتی و دست آخر DNA بی‌بدیل پورشه در کالبد پرچم‌دار چینی ، سهم بازار را هم مانند صحنه‌ی نمایش از آن هواوی خواهد کرد یا خیر.
میت 30 پورشه دیزاین اما واقع‌گرایی‌های بعضا خوشبینانه‌ی ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در کنفرانس خبری ‌بعد از رویداد اخیر، بیان‌گر آن بود که غول فناوری چینی، بیش از هرچیز امیدوار است افزایش فروش داخلی بتواند کاهش فروش خارجی شرکت را جبران‌کند: فکر می‌کنم تحریم‌ها بیشتر بر فروش ما در خارج از چین اثرگذار خواهد‌بود، اما فروش داخلی افزایش قابل‌توجهی خواهدداشت چراکه گوشی‌های سری میت 30 درمیان پرچم‌داران مجهز به 5G در تمام دنیا بی‌رقیب‌اند. بااینکه از زمان اعمال تحریم‌ها در ماه مه، فروش شرکت کاهش پیدا‌کرده اما در حال‌حاضر شاهد افزایش فروش، آن‌هم با سرعتی قابل‌توجه هستیم که این بیان‌گر اقبال مشتریان به محصولات ما است. من اطمینان‌دارم در سری میت 30 فروشی 20 میلیونی را تجربه خواهیم‌کرد. باآنکه تاثیرگذاری تحریم‌های آمریکا در کاهش میزان فروش محصولات هواوی در سطح جهانی قابل انکار نیست، اما این واقعیت را نیز نمی‌توان از نظر دور داشت که سهم این شرکت از بازار موبایل چین طی سال‌های اخیر دائما در حال افزایش بوده و طبق گزارش Canalysresearch ، هواوی در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، رکورد بیشترین سهم از بازار چین طی 8 سال اخیر را، به خود اختصاص داده‌است. سهم هواوی از بازار موبایل چین طی سال‌های اخیر دائما در حال افزایش بوده‌است.
این شرکت هنوز تاریخ دقیقی برای ارائه‌ی محصولاتش به بازارهای خارجی اعلام نکرده‌است اما پیش‌بینی می‌شود بخش قابل‌توجهی از فروش 20 میلیونی مورد اشاره‌ی یو، همان سهم هواوی از بازار موبایل چین باشد. به‌نظرمی‌رسد اصرار خوش‌بینانه‌ی هواوی بر ماندن قدرتمند در صحنه‌ی رقابت با وجود تحریم‌های اعمالی از جانب آمریکا، بی‌تأثیر از فروش موفق p30 و میت 20 در سطح جهانی نیست، هرچند این گوشی‌ها برخلاف سری میت 30، با پشتیبانی از سرویس‌های موبایل گوگل عرضه‌شده‌بودند. بااین‌همه، عرضه‌ی گوشی‌های سری میت 30 با سیستم‌عامل آندروید، هواوی را قادر می‌سازد در صورت تغییر مثبتی در اوضاع تحریم‌های اعمالی آمریکا، همچنان بتواند امکان بهره‌مندی کاربران از سرویس‌های گوگل را تنها با عرضه‌ی یک به‌روزرسانی OTA برای اندروید فراهم‌آورد. ظاهرا هواوی قصددارد سرویس ارائه‌ی کد آنلاک بوت‌لودر را که از 24 مه سال گذشته برای گوشی‌های این شرکت غیرفعال شده‌بوده، برای سری میت 30 فعال‌کند که دراین‌صورت با آنلاک کردن بوت‌لودر و نصب سرویس‌های گوگل پلی (Google Play Services) در سطح فرم‌ور، امکان سایدلود کردن اپلیکیشن‌های گوگل روی گوشی‌های سری میت 30 وجود خواهدداشت.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/81843/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!

پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!

تیم روئینگ دونفره بانوان فینالیست شد

آقامیرزایی در کایاک 200 متر برنز گرفت

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت

محمدنژاد جوان در نخستین مبارزه پیروز شد

کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس

فارس: با بلوف رسانه ای رو به رو هستیم

ایسنا نوشت: حمله خیالی بزرگ به ایران!

امیرعبداللهیان: ایران از طریق سفارت سوئیس به آمریکا درباره اسرائیل پیام داد

استادانی که سن نمی‌شناسند؛ از اسکورسیزی تا اسپیلبرگ و ایستوود

نماهنگ «گل پونه» با صدای محسن ابراهیم زاده

جزئیاتیی از زلزله بامداد امروز در خراسان رضوی

مواد شیمیایی در پارکینگ ها احتمال ابتلا به ALS را افزایش می دهد

داستانک/ شنوایی کم

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

فنونی‌زاده: پرسپولیس نمونه یک تیم دونده و درنده است

شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند

گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی

اعتراف یورگن کلوپ پس از حذف لیورپول

شورای عالی امنیت ملی، وقوع هرگونه هجوم خارجی را تکذیب کرد

خلیلی: پرسپولیس پا به پای استقلال پیش می‌رود

نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد

رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد

علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند

دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!

رفع محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور

بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید

المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است

توضیح ارشد نظامی ارتش در مورد شنیده شدن صدای شدید در اصفهان

آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور

مقام ایرانی وقوع «حمله» در ایران را رد کرد

برقراری امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟

روایت یک رسانه درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد؛ باطل شدن پروازها تا 10 صبح

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

انهدام ریزپرنده‌ها؛ شرایط در اصفهان عادی است

تسنیم: هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

شنیده شدن صدای چندین انفجار در اصفهان

المیادین: 5 هدف از سوی پدافند هوایی اصفهان رهگیری شده است

سیو برتر هفته 29 لیگ برتر پرتغال 2023/24

خلاصه بازی وستهم 1 - بایرلورکوزن 1

کمالوند: بعد از بازی تراکتور حرف های مهمی دارم

برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون

لورکوزن ادامه می‌دهد؛ نیمه نهایی و رکورد

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی