راه ترقی
ملاک انتخاب صنایع برتر، رضایت 70 درصدی مشتری است
چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 2:09:18 PM
آریا
راه نو- ارغنده پور در هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: افزایش اعتماد مصرف کنندگان به کالاها و محصولات داخلی و برقراری یک ارتباط منطقی میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از مهمترین برنامه های همایش هفدهم است.

ارغنده پور ادامه داد: 793 شرکت و بنگاه برای حضور در همایش هفدهم ثبت نام کردند که حاکی از رشد 25 برابری متقاضیان بود و در انتخاب هم شاهد رشد 22 برابری انتخاب شوندگان هستیم.
وی گفت: بنگاههای داوطلب باید نشان مستقل داشته باشند و تولید آنها ملی بوده و حداقل رضایت 70 درصد از مشتریان را به همراه داشته باشند.
ارغنده پور افزود: 478 شرکت در کمیته های کارشناسی در شاخص های قیمت بی کیفیت، رضایتمندی مشتریان و خدمات فروش و پس از فروش مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت، 62 واحد برای دریافت تندیس طلایی، نقره ای و برنزی ارزیابی شد که 28 بنگاه تندیس طلایی دریافت کردند و برای 70 واحد هم گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان صادر شد.
وی گفت: مردم کالایی از کالاهای داخلی را مصرف می کنند که از مرغوبیت و کیفیت خوبی برخوردار باشد و لذا بنگاههای تولیدی و صنعتی باید در جهت تولید چنین کالایی تلاش کنند

http://www.RaheNou.ir/fa/News/12053/ملاک-انتخاب-صنایع-برتر،-رضایت-70-درصدی-مشتری-است
بستن   چاپ