ملاک انتخاب صنایع برتر، رضایت 70 درصدی مشتری است
چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 2:09:18 PM
آریا
|
|
راه نو- ارغنده پور در هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود:
افزایش اعتماد مصرف کنندگان به کالاها و محصولات داخلی و برقراری یک ارتباط
منطقی میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از مهمترین برنامه های همایش
هفدهم است.
ارغنده پور ادامه داد: 793 شرکت و بنگاه برای حضور در
همایش هفدهم ثبت نام کردند که حاکی از رشد 25 برابری متقاضیان بود و در
انتخاب هم شاهد رشد 22 برابری انتخاب شوندگان هستیم. وی گفت: بنگاههای
داوطلب باید نشان مستقل داشته باشند و تولید آنها ملی بوده و حداقل رضایت
70 درصد از مشتریان را به همراه داشته باشند. ارغنده پور افزود: 478
شرکت در کمیته های کارشناسی در شاخص های قیمت بی کیفیت، رضایتمندی مشتریان و
خدمات فروش و پس از فروش مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت، 62 واحد
برای دریافت تندیس طلایی، نقره ای و برنزی ارزیابی شد که 28 بنگاه تندیس
طلایی دریافت کردند و برای 70 واحد هم گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان
صادر شد. وی گفت: مردم کالایی از کالاهای داخلی را مصرف می کنند که از
مرغوبیت و کیفیت خوبی برخوردار باشد و لذا بنگاههای تولیدی و صنعتی باید در
جهت تولید چنین کالایی تلاش کنند
http://www.RaheNou.ir/fa/News/12053/ملاک-انتخاب-صنایع-برتر،-رضایت-70-درصدی-مشتری-است
|