راه ترقی
لامبورگینی هوراکان ایوو 2019 رونمایی شد
سه شنبه 18 دي 1397 - 18:09:44
راه ترقی - مدل 2019 و فیس‌لیفت لامبورگینی هوراکان Evo، از پیشرانه V10 تنفس طبیعی با قدرت 630 اسب‌بخار استفاده می‌کند. 

فیس‌لیفت آئودی R8 در نظر بسیاری از علاقه‌مندان، قدمی رو به عقب بود که انتظارات را برآورده نکرد. اما همکاران ایتالیایی آئودی، برنامه‌ای کاملاً متفاوت دنبال می‌کنند. به‌روزرسانی و فیس‌لیفت لامبورگینی هوراکان نه‌تنها در بخش طراحی و قوای فنی، بلکه در نام هم تغییر کرده است تا رقیب تمام‌عیاری برای فراری 488 جدید باشد. لامبورگینی هوراکان ایوو (Huracan Evo)، نسخه‌ی جدید و فیس‌لیفت نمونه‌ی استاندارد هوراکان LP 580 است که شانه‌به‌شانه‌ی پرفورمانته‌ی (Performante) تحسین‌شده حرکت می‌کند. هوراکان ایوو با وزن 1442 کیلوگرم از همان پیشرانه‌ی پرفورمانته، 10 سیلندر V شکل 5.2 لیتر تنفس طبیعی با قدرت 630 اسب‌بخار و گشتاور 600 نیوتن‌متر کمک می‌گیرد تا در زمان 2.9 ثانیه (0.3 ثانیه سریع‌تر از هوراکان 2018) به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. نهایت سرعت جدیدترین محصول برند گاو ایتالیایی خشمگین ایتالیا، به 325 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. علاوه‌بر این، تنها 9 ثانیه زمان نیاز است تا این مدل به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت برسد. Lamborghini Huracan Evo / لامبورگینی هوراکان ایوو</h4>">
Lamborghini Huracan Evo / لامبورگینی هوراکان ایوو</h4>">
Lamborghini Huracan Evo / لامبورگینی هوراکان ایوو</h4>">
Lamborghini Huracan Evo / لامبورگینی هوراکان ایوو</h4>">
Lamborghini Huracan Evo / لامبورگینی هوراکان ایوو</h4>">
Lamborghini Huracan Evo / لامبورگینی هوراکان ایوو</h4>">
Lamborghini Huracan Evo / لامبورگینی هوراکان ایوو</h4>">
Lamborghini Huracan Evo / لامبورگینی هوراکان ایوو</h4>">

مقاله‌ی مرتبط:
لامبورگینی اونتادور SVJ رسما رونمایی شد
از تغییرات دیگر هوراکان ایوو 2019 باید به فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب، سیستم انتقال گشتاور مستقل به هر چرخ (تورک وکتورینگ) و سیستم تعلیق هوشمند و فعال با دمپرهای انطباقی اشاره کرد. هوراکان ایوو میزبانی سیستم کنترل شاسی جدید لامبورگینی موسوم‌به LDVI را هم قبول کرده است؛ در این سیستم تمام جنبه‌های دینامیک خودرو کنترل می‌شوند. در هماهنگی کامل با دمپرهای مغناطیسی، سنسورها تمام حرکات خودرو در شتاب‌گیری، گردش و تکان‌های بدنه را تحت نظر دارند تا عکس‌العمل راننده پیش‌بینی و تنظیمات مورد نیاز انجام شود.
در بخش تغییرات طراحی خارجی و داخلی، هوراکان جدید چهره‌ی جذاب‌تر، اسپرت‌تر و تهاجمی‌تر از گذشته پیدا کرده است. سپر جلو با اسپلیتر مجهز به باله‌های فعال آیرودینامیک، رینگ‌های 20 اینچی و دریچه‌های هوای جانبی بدنه همه جدید هستند. دو سراگزوز بزرگ عقب، کاملاً یادآور پرفرومانته هستند؛ اما هوراکان ایوو 2019 درمقایسه‌با پرفورمانته، باله‌ی عقب کوچک‌تری انتخاب کرده است. هوراکان جدید با 40 رنگ مختلف بدنه استاندارد، متالیک، متالیک ویژه، مرواریدی و مات درکنار تزئینات به‌ رنگ سیاه براق همراه است. چهار طرح رینگ مختلف با اندازه‌ی 20 اینچ و رنگ‌های نقره‌ای، سیاه براق، سیات مات و برنز تیره مکمل کالیپرهای نقره‌ای، سیاه، زرد، سبز، نارنجی، قرمز، آبی و سبز روشن خواهند بود.
اما بزرگ‌ترین تغییر بین هوراکان 2018 و 2019، در کابین و فضای داخلی مشاهده می‌شود. هوراکان ایوو به نمایشگر لمسی 8.4 اینچ مجهز شده است تا راننده تمام تنظیمات سیستم اطلاعات و سرگرمی را ازطریق آن اعمال کند. تنظیم حالت‌های صندلی، تهویه مطبوع، اپل کارپلی و اندروید اتو از دیگر مسئولیت‌های این نمایشگر بزرگ خواهد بود. کنترل با حرکات دست و فرامین صوتی هم در فهرست امکانات رفاهی هوراکان ایوو وجود دارد. کابین این کوپه‌ی زیبا را می‌توان در هشت رنگ مختلف با روکش‌های چرم، آلکانترا، فیبرکربن و دوخت‌های رنگی سفارش داد.
لامبورگینی هوراکان ایوو 2019 با قیمت پایه 261 هزار و 274 دلار، بهار سال جدید در بازار جهانی عرضه می‌شود. هنوز خبری از مدل اسپایدر هوراکان ایوو نیست، اما می‌توان مطمئن بود تفاوت نسخه‌های کوپه و کروک ناچیز یا تنها ظاهری است. به‌نظر شما کدام مدل موفق‌تر خواهد بود؟ لامبورگینی هوراکان ایوو، فراری 488، آئودی R8 یا مک‌لارن 600LT؟

http://www.RaheNou.ir/fa/News/54504/لامبورگینی-هوراکان-ایوو-2019-رونمایی-شد
بستن   چاپ