راه ترقی
برگزاری دومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال در 27 و 28 دی ماه
سه شنبه 18 دي 1397 - 18:10:42
راه ترقی - روز بازاریابی دیجیتال، روزی برای گردهمایی علاقه‎مندان و فعالین عرصه دیجیتال مارکتینگ است تا بتوانند تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

رویداد روز بازاریابی دیجیتال برای اولین‌بار در تاریخ 21 اردیبهشت 97 در سالن همایش‎های دانشگاه الزهرا برگزار شد. این رویداد که با استقبال گسترده‎ی مخاطبان روبه‎رو شد، توانست بیش از 800 نفر از فعالین حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکت‎های مطرح استارتاپی و آژانس‎های تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آن را به یکی از حرفه‎ای‎ترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند. دومین دوره این رویداد در تاریخ 27 و 28 دی‌ماه 97 در مرکز همایش‎های بین‌المللی رازی و با حضور کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب‎وکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقه‎مندان به این حوزه برگزار خواهد شد. برگزاری بیش از 15 ساعت ورکشاپ تخصصی، ارائه 15 سخنرانی توسط بنیان‎گذاران، مدیران عامل و مدیران بازاریابی شرکت‎های موفق استارتاپی در زمینه‎های مختلف بازاریابی دیجیتال و 2 پنل از جمله برنامه‎های رویداد روز بازاریابی دیجیتال 2019 است.
کارگاه‎ها:
کارگاه تبلیغات آنلاین و اثربخشی بیشتر
مروارید بخشی‎زاده (مدیر ارتباط با مشتریان یکتانت ) کارگاه eCRM
زهرا رسار (مدیر بازاریابی دیجیتال پی‎پینگ ) کارگاه SEO-SEM
علیرضا پیر (متخصص دیجیتال مارکتینگ و سرچ مارکتینگ) کارگاه کانتنت مارکتینگ
آرمان والی (بنیانگذار و مدیرعامل وبسایت‎های چطور و نبضی نو ) کارگاه دیجیتال برندینگ
مونا مظاهری پنل‎ها:
پنل پارامترهای تبلیغات مدرن در شبکه‌های تبلیغاتی
پیمان فخاریان (مدیرعامل یکتانت ) سبحان فروغی (هم‎بنیانگذار و مدیرعامل تپسل ) پنل تکنولوژی‎های ساختارشکن در تبلیغات (بلاک چین)
محمدرضا قدوسی (بنیانگذار و مدیرعامل ABC ) مهشاد سبحانی (بنیانگذار و مدیرعامل ایده‎هاب ) برخی از سخنرانی‎ها:
استراتژی‌های رقابتی در تبلیغات - توحید علی‎اشرفی (مدیر بازاریابی علی بابا و جاباما ) اخبار و نوآوری‌ها از دیجیکالا - حمیدرضا سعادتی (مدیر بازاریابی دیجیتال دیجیکالا ) دیجیتال برندینگ – یاسر نثاری (مدیر بازاریابی نت برگ ) ویدئو وایرال شدنیه یا وایرال کردنی! – امیرهوتن هاشمی (مدیرعامل گروه ردلاین ) پشت پرده یک کمپین ویدئو مارکتینگ جذاب - ابراهیم زندی (مدیرعامل کلاکت ) مارکتینگ در یک استارت آپ مارکتنیگ محور - حافظ اجلالی (مدیر بازاریابی دیجیتال بیمه بازار ) بررسی متریک‎های مهم در کمپین‎های اینستاگرامی - ماکان تاجیک (مشاور در ادونچر ) وقتی محدودیت بودجه داریم چطور تبلیغات کنیم – علیرضا شهابیان (مدیر بازاریابی ایوند ) پارامترهای موفقیت/شکست در اجرای کمپین – آرمان فرج‎زاده (مدیر بازاریابی دیجیتال بامیلو ) تجربه اسنپ کیو - پویا رستگار و نوید خدیوی (هم‎بنیانگذار اسنپ کیو ) دیتا، تیغ دو لبه – سینا شفیع‎زاده (بنیانگذار نظر بازار ) نقش سیستم‎های پیشنهاد اتوماتیک در توسعه بازاریابی محصول – صادق جلالیان (متخصص دیتا در VisitBritain )
افتتاحیه دوره دوم رویداد روز بازاریابی دیجیتال در ساعت 5 عصر روز 27 دی‎ماه برگزار می‎شود. ارائه یک پنل تخصصی و سه سخنرانی با حضور شرکت‎های یکتانت، علی بابا، دیجیکالا و نت برگ از برنامه‎های روز اول این رویداد است. رویداد در روز دوم از ساعت 8 صبح آغاز می‎شود که در آن یک پنل با موضوع تکنولوژی‎های ساختارشکن در تبلیغات و همچنین 12 سخنرانی ارائه خواهد شد. در دوره جدید رویداد روز بازاریابی دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی برگزار می‎شود. این نمایشگاه به استارتاپ‎های نوپا امکان می‏دهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکت‎های بزرگ می‎توانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند. کد تخفیف حضور در رویداد روز بازاریابی دیجیتال برای کاربران سایت زومیت: zoomit3478

http://www.RaheNou.ir/fa/News/54517/برگزاری-دومین-رویداد-روز-بازاریابی-دیجیتال-در-27-و-28-دی-ماه
بستن   چاپ