راه ترقی

آخرين مطالب

تاج: ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود ورزشی

تاج: ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود
  بزرگنمايي:

راه ترقی - مهر / رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اصلا ورود بانوان منع نمی‌شود. چیزی نیست که بخواهیم منع شود. باید ضابطه مند باشد و باشگاه مسئولیت آن را بپذیرد.
 مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تقدیر از مدال‌آوران ورزش کشور گفت: الحمدلله امروز جلسه بسیار خوبی برای مدال‌آوران داریم که بخشی از دستورات مقام معظم رهبری در راستای ورزش قوی برای ایران قوی است. فوتبال در حال حاضر حال خوبی دارد. جای تیم ملی فوتبال ایران هم در این مراسم خالی است. اگر بازی با قطر را می‌بردیم امروز تیم ملی بزرگسالان هم اینجا بود. به هر حال فوتبال ساحلی و فوتسال قهرمان آسیا شد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: ضمن اینکه فوتبال ساحلی هم سوم جهان شد و در رنکینگی که در فوتسال اعلام شد برای اولین بار چهارم جهان شدیم. بانوان هم مورد انتقاد و فشار بودیم که به آنها نمی‌رسیم اما اکنون هشتم دنیا هستیم که اعتبار خیلی مهمی است. هشتم دنیا در مقابل با کشورهایی نظیر عربستان، ژاپن، قطر، برزیل و فرانسه که سرمایه گذاری خیلی زیادی می‌کنند اعتبار بسیار قابل توجهی برای ما هست.
او با اشاره به نتیجه این تیم‌ها ادامه داد: ما بهترین نتیجه را در بین بازی‌های گروهی و دسته جمعی داشتیم که سوم دنیا شدیم. چنین موضوعی را مدیون وزیر ورزش هستیم که فوتبال ساحلی هم جزو مدال‌آوران بیاید. قبلاً اینگونه نبود اما حالا فوتبال ساحلی هم مورد تقدیر قرار گرفت. البته قبلاً هم تجلی شده بود اما این برای نخستین بار است که به صورت رسمی مورد تقدیر قرار می‌گیرد.
تاج درباره پاسخ به درخواست کیومرث هاشمی مبنی بر تخلف صورت گرفته علیه بانوان جحاضر در استادیوم گفت: آقای وزیر نامه‌ای به ما زدند که ما جواب دادیم چون نگران وضعیت فرهنگی باشگاه‌ها بود. ما به دستور ایشان اقدامات مؤثری انجام دادیم. 7-8 جلسه مخالف با مدیران هلدینگ خلیج فارس و سپس مدیران بانک‌ها نشست‌هایی را داشتیم. امروز هم بار دیگر با خلیج فارس جلسه داشتیم. با بقیه باشگاه‌ها هم جلسه داشتیم و به همه اعلام کردیم اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند ممکن است ورود آنها را منع کنیم. لیگ برتر آینده را با چهار مشخصه برگزار می‌کنیم. اول اینکه حتماً باید بلیت الکترونیک وجود داشته باشد. هرکس روی صندلی خودش بنشیند. شرکت ثبت احوال هم همکاری لازم را انجام می‌دهد که از آ نها تشکر می‌کنم. مجموعه کانون هواداران باید در هر باشگاهی باید فعال شود. بخش‌های فوق‌العاده مهم دیگری هم در فوتبال داریم که باید با وزیر صحبت کنیم.
تاج با اعلام نامه نگاری جدید AFC مبنی بر نحوه باشگاه داری در فوتبال تصریح کرد: اخیراً کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است هر باشگاهی فقط باید رشته فوتبال داشته باشد. اگر می‌خواهد رشته‌های دیگر داشته باشد باید مجموعه‌های دیگری تأسیس کند. این مشکل جدی برای بعضی از باشگاه‌های ما است.

او در خصوص امکان منع ورود بانوان یادآور شد: اصلاً ورود بانوان منع نمی‌شود. چیزی نیست که بخواهیم منع شود. باید ضابطه مند باشد و باشگاه مسئولیت آن را بپذیرد. باید بانوان خودش را به ورزشگاه بیاورد و سپس با خوبی و خوشی آنها را بدرقه کنند که از ورزشگاه بروند. به هر قیمتی ورود بانوان عملی نیست.
تاج در خصوص عدم همکاری شرکت توسعه و تجهیز برای پرداخت پول گمرک دستگاه‌های VAR گفت: فعلاً گفتند موانع آن رفع شده است. ما VAR را حدود یکی دو ماه در گمرک است. دولت پولی را تنظیم کرده که بابیت آن پرداخت شود. این ورزشگاه‌ها برای دولت است. ورزشگاه‌های نقش جهان، آزادی تهران ، غیر اهواز و تراکتور برای شرکت تجهیز و توسعه است. اینها باید پولش را بدهند.
او در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر واکنش به رفتارهای هنجارشکنانه برخی مردان گفت: او را 10 سال محروم کردیم. جریمه‌های اینچنینی خیلی جدی است. ارکان قضائی هم جدی تصمیم می‌گیرند. هرکس از آقایان و بانوان باید رعایت شئونات انجام شود. در فصل آینده می‌دانیم کدام تماشاگر روی کدام صندلی نشسته و خطا کرده است تا دیگر او را به ورزشگاه‌ها راه ندهیم. آنچه در این دنیا در حال انجام است باید انجام دهیم.
تاج تاکید کرد: درفصل آینده LOC باید صد درصد اجرایی شود. فرمانده میدان، ناظر بازی می‌شود. این را هم به وزیر ورزش اعلام کردیم. یگان ویژه و تمام این موارد باید در اختیار LOC باشد که طبق قانون است.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره نحوه رسیدگی به جریمه‌های انضباطی در نظر گرفته شده تصریح کرد: جریمه‌های انضباطی قطعی و قانونی است. من امروز به کمیته انضباطی ابلاغ کردم و بنا شد این جریمه‌ها را کمیته انضباطی لحاظ کند.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/874418/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نشان استاندارد روی این فرآوردهای غذایی جعلی است

5 اشتباه رایج هنگام بررسی قند خون افراد دیابتی

راهنمای خرید بهترین مغز گردو: انواع گردو کدامند؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: باید مشاغل بر سودشان مالیات دهند

بهترین تولیدکنندگان ماشین آلات صنایع غذایی کدامند؟

برنامه فروش و پیش فروش چند خودرو داخلی

گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های امید و جوانان استقلال مشخص شدند

اعزام تیم ملی تیراندازی به اردوی تدارکاتی و جام جهانی مونیخ

آقایی مسی تُرک در رئال و لالیگا

در میامی با دیدن بارسلونا رنج می‌کشیم

محمدرضا گلزار در چند قدمی پادشاه NBA

مردان و زنان پاراتکواندوی ایران بر بام آسیا

مسی کوچک هم از دست بارسا پرید

دعوت از 20 بانوی وزنه‌بردار به اردوی تیم‌ملی

درخواست رسمی مشهدی‌ها از زنوزی برای تیمداری در لیگ برتر

اولین حضور پائولو مونترو، سرمربی موقت یوونتوس در تمرینات

3 گزینه ریاست مجلس ششم خبرگان رهبری؛ رئیسی برای ریاست کاندیدا می‌شود؟

تکذیب شایعه منتشر شده درباره هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور؛ رئیسی به‌صورت زمینی راهی تبریز شد

فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان دستگیر شد

رئیس کمیسیون حقوقی: مدیریت قالیباف باعث تحولات زیرساختی در مجلس یازدهم شد

پایان جشنواره پژواک با اعلام اسامی برگزیدگان

10 مورد از بهترین حمله‌های فضایی در تاریخ سینما

کدام مدیران سینمایی به جشنواره فیلم کن رفتند؟

خواهر من، قشنگ من! جیگرم

ماجرای بین کته خانم و شاهزاده با اسب سفید جدی شده!

«مارال بنی آدم» به شایعه جدایی همایون و سحر خاتمه داد

محسن تنابنده برای «پایتخت7» به تاجیکستان می رود

حرکات موزون معین زد در کنسرت تهران!

شرط مهمی که راغب در قراردادش ذکر کرده است

ضبط 50 هزار دلار در فرودگاه امام(ره) از سوی تعزیرات

مدیریت بحران: احتمال وقوع «سیل مشهد» پیش‌بینی شده بود

دستگیری 260 دختر و پسر در مهمانی شیطانی

یک سیاره فراخورشیدی به اندازه زمین کشف شد

آن بر سر گنج است که چون نقطه به کنجی

معرفی مجموعه نگاه کن برای کودکانی که حوصله آن‌ها همیشه سر می‌رود

انتقاد مجری تلویزیون از پاس کاری کشاورزان در دستگاه های دولتی

انتقاد روزنامه فرهیختگان از قرارداد با هند؛ "اشتباه چابهار!"

چرا برخی موسسات دولتی که بازده ندارند بودجه می گیرند؟

آخرین آمار محاسبات مالیاتی از خانه های خالی

تداوم ثبات در بازار ارز

بلاتکلیفی 5 ماهه بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

سیم‌خاردار استقلال در آستانه بازگشت

تساوی اورنبورگ و اورال در روز گلزنی قربانی

رونمایی از پوستر رسمی زیبای ایران در لیگ ملت‌ها

یک اخراج عجیب در فوتبال

گل سرنوشت‌ساز قربانی در لیگ روسیه

روز قضاوت؛ امشب خون به پا می‌شود!

اتفاقی که صدای هواداران استقلال را در آورد

تکذیب احضار اعضای هیئت رئیسه فدراسیون

بهترین بازیکن ایران در تاریخ VNL؛ معروف و موسوی نه!