راه ترقی

آخرين مطالب

میلاد باقری: قرارداد تارتار را تمدید کنید ورزشی

میلاد باقری: قرارداد تارتار را تمدید کنید
  بزرگنمايي:

راه ترقی - ورزش 3 /مدافع ملوان می‌گوید این تیم به دنبال قهرمانی در جام حذفی و کسب رتبه بهتر در لیگ برتر خواهد بود.
میلاد باقری در فصل جاری یکی از مهره‌های اصلی ملوان در خط دفاعی بوده و عملکرد خوبی از خود نشان داده است. او در خصوص تساوی ملوان برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: در ابتدا از هواداران تشکر می‌کنم که در این بازی هم مثل سایر مسابقات کنارمان بودند و از ما حمایت کردند. بازی خوبی بود و ما در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و به حریف فشار آوردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه گل نشد.
او ادامه داد: من هم در این بازی یک موقعیت خراب کردم اما امیدوارم در بازی بعد جبران کنم و دل‌ هواداران را شاد کنم. تیم حریف عقب نشسته بود و حرفی برای گفتن نداشت و تنها روی یک غافلگیری موفق به گلزنی شدند. به هر حال این بازی گذشت و غصه‌اش را هم خوردیم؛ حالا باید تمام تمرکزمان روی بازی بعد بگذاریم. همه بازی‌ها برایمان حکم فینال را دارد.
باقری درباره نتایج خوب ملوان در این فصل عنوان کرد: زمانی که این تیم بسته شد، هیچکس فکرش را نمی‌کرد که چنین تیمی بتواند مقابل تیم‌های مدعی بایستد اما ملوان همیشه نشان داده که تیم بزرگی است و ما هم همه جوره تلاش کردیم که نکات مدنظر کادرفنی را اجرا کنیم‌. ما در نیم فصل اول موفق شدیم مقابل تیم‌های بزرگی مثل سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور بایستیم. تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم و معتقدم باید روز به روز بهتر از این شویم، چون بچه‌های ما پتانسیل این را دارند.

راه ترقی

وی افزود: در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، البته در مقاطعی هم شانس با یک تیم یار نبوده است؛ اول فصل فشار زیادی روی تیم بود و بالا و پایین‌های زیادی هم برایمان داشت اما خدا را شکر سالم هستیم و همچنان تلاش می‌کنیم. در حال حاضر آرزویم این است که 2-3 بازی آینده را با برد پشت سر بگذاریم و سهمیه آسیا را با این کادر و بازیکنان باغیرت‌ و هواداران عزیزمان به دست بیاوریم تا شگفتی سازی را تکمیل کنیم. فکر می‌کنم واقعا حق‌مان‌ است.

مدافع ملوان در خصوص چهار بازی باقی‌مانده این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: من امسال هیچ تیم ضعیفی ندیده‌ام و حتی رقابت در انتهای جدول هم سخت است. تمام تیم‌هایی که برابر آنها بازی کرده‌ایم، تیم‌های خوبی بودند و این چهار بازی آینده هم حکم فینال را دارند. باید امتیازات را به بهترین شکل را جمع کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم و پاسخ اعتمادی را که آقای تارتار به تک تک بچه‌ها می‌کنند، بدهیم. من معتقدم باید جایگاهمان از این بهتر هم بشود.
بازیکن ملوان با تمجید از مهدی تارتار افزود: امسال کادرمان، آقای تارتار، آقای نوری، آقای محمد و... خیلی برای تیم تلاش کردند و زحمت کشیدند تا این جایگاه به دست بیاید. کسب این رتبه آسان و شانسی نبوده و حاصل تلاش بچه‌ها، کادر و مدیریت بوده است. امیدوارم قرارداد آقای تارتار تمدید شود و فصل آینده هم در ملوان حضور داشته باشند تا روند رو به رشد تیم ادامه پیدا کند.
او درباره هدف ملوان در جام حذفی عنوان کرد: ملوان، هواداران و مردم انزلی به جام حذفی نگاه ویژه‌ای داشتند و هر سال هم این را نشان داده‌اند. امسال هم تلاش می‌کنیم همه بازی‌ها را ببریم و ان‌شاءالله در بازی با سپاهان هم با قدرت وارد مسابقه می‌شویم تا دل هواداران را شاد کنیم. تمام تلاش‌مان این است که قهرمانی را به دست بیاوریم‌.
باقری سپس به تمجید از هواداران ملوان پرداخت و گفت: پدر من انزلی‌چی بوده و خون و رگ من انزلی‌چی است. خودم در تیم‌های زیادی بازی کردم اما باید بگویم هواداران ملوان واقعا بی‌نظیر هستند. آنها هر بازی که کنار ما بودند و هیچوقت اجازه ندادند که ما احساس تنهایی کنیم. تک تک بازیکنان تیم با دل و جان برای ملوان بازی می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنیم.
این بازیکن که در نیم فصل از سپاهان پیشنهاد داشت، در این باره توضیح داد: چهار هفته قبل از پایان مسابقات نیم فصل اول از باشگاه سپاهان با من تماس گرفتند و پیشنهاد دادند اما من اعلام کردم که با باشگاه ملوان قرارداد دارم و باید با باشگاه صحبت کنند. پس از آن، در چهار بازی باقی‌مانده هم بهترین عملکرد را داشتم و سپاهان هم به باشگاه نامه زد. من در این باره یک‌بار با آقای تارتار صحبت کردم و بعد از آن هیچ پیگیری نکردم و به قراردادم پایبند بودم و باشگاه هم تصمیم گرفت من در ملوان بمانم. در حال حاضر هم خوشحالم در خدمت این تیم هستم و برای این تیم می‌جنگم.
باقری در پایان گفت: باید از مهندس فهمیده تشکر که تک و تنها این را از نظر مالی ساپورت می‌کند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که به تیم انرژی مثبت می‌دهند و از بچه‌ها و آقای مهدی تارتار و کادر ایشان هم خیلی ممنونم و امیدوارم بتوانیم با کسب رتبه مدنظر کادر، جواب اعتمادشان را بدهیم و دل مردم انزلی را شاد کنیم.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/875749/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شناسایی 120 همت سرمایه‌گذاری در نهضت ملی مسکن

فدراسیون عمان: ایران، صمیمانه تسلیت

جدایی دمبله از PSG؛ انریکه او را نمی‌خواهد

رکوردشکنی علیپور، کسب سهمیه پارالمپیک و اولین طلای ایران

جهانبخش: هنوز می‌توانم در بالاترین سطح بازی کنم

درگذشت پیشکسوت فوتبال ایران

ملی‌پوشان بوکس اعزامی به گزینشی المپیک مشخص شدند

ستاره رئال بهترین بازیکن دنیاست، شک نکنید

دو باشگاه زنان ایرانی لایسنس پرو گرفتند

برگزاری تمام مسابقات ورزشی به جز فوتبال در هفته جاری

آغاز ماموریت غیرممکن ایران؛ اعلام برنامه کامل VNL

واکنش‌های گسترده به شهادت آیت‌الله رئیسی

معاون رئیس‌جمهور: تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم

مقامات سوری برای تسلیت به سفارت ایران رفتند

رهبر انقلاب: مهم‌ترین توفیق این دولت، زنده کردن امید و اعتماد در مردم است

جنبش «أمل» لبنان شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

یکتا: شهید امیرعبداللهیان با نگاه توحیدی در سازمان ملل حاضر شد

ناتو درگذشت «رئیسی» و «امیرعبداللهیان» را به مردم ایران تسلیت گفت

خاطره شنیدنی صالحی از تلاش شهید رئیسی برای قضاوت عادلانه در پرونده قضایی شخص پرنفوذ

امیرسرتیپ حاتمی برای شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش پیام تسلیت صادر کرد

اخبار لحظه به لحظه درپی شهادت رئیس جمهور و همراهان؛ جزئیات مراسم تشییع و تدفین اعلام شد

سی دقیقه پیش از شهادت؛ تصاویری از آخرین حضور آیت‌الله رئیسی در جمع مردم

بازدید مدیرعامل بیمه دی از شرکت خدمات بیمه ای امید بنیان

سکانسی از سریال خبرساز ایرانی که در اروپا پخش می‌شود!

بغض احمد نجفی شکست؛ امیدوارم راه «شهید رئیسی» گم نشود

خاطره یک مجری تلویزیون از برخورد با رئیسی

پخش سریال «عاشورا» در پی شهادت رئیس جمهور

هشت فیلمی که درباره امام هشتم(ع) ساخته شدند

وقتی بیمه امام رضا(ع) شدی

پیام تسلیت مدیران و نهادهای سینمایی در پی شهادت رئیس‌جمهور

آهنگ «مرو ای دوست» با صدای محمد اصفهانی

مرگ 1164 نفر بر اثر حوادث رانندگی در دو سال گذشته

صدای ضبط شده از اجرام کیهانی

اصلاح داروی شیمی‌درمانی برای فرار از سد خونی مغز

من ندانم به نگاه تو چه رازی است نهان

کاش می شد آدمی...

سروده «نجیب بارور» درپی شهادت رئیس جمهور

عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی لغو شد

یارانه 300 هزار تومانی واریز شد

یادداشت فدراسیون فوتبال؛ به یاد شهیدان جمهور

فینال لیگ دو هم لغو شد

سود هنگفت رئال مادرید از پخش تلویزیونی

پایان زودهنگام اردوی هوادار در اصفهان

اتلتیکومادرید به دنبال خرید مدافع شاغل در عربستان

ستاره‌ای که در ریکاوری دوباره مصدوم شد!

بلیت‌های فروخته شده استقلال - نساجی معتبر است

بازگشت فاجولی به فهرست یوونتوس با پایان محرومیت 7 ماهه

فقط هفته بیست و هشتم لیگ برتر قبل از اردوی تیم ملی برگزار می‌شود؟

مصدومیت مرموز امباپه

پوتین در تماس تلفنی با مخبر: یک دوست و متحد معتبر را از دست دادیم